null

Wdrożenie elektronicznych etykiet w E.leclerc w Warszawie

Placówka E.Leclerc na warszawskim Ursynowie jest kolejnym sklepem w Polsce, który został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe SES-imagotag przez Warpol.Info, a pierwszym sklepem z francuskiej grupy, który wdrożył nowoczesne etykiety drugiej generacji VUSION z ekranami e-ink do złudzenia przypominającymi papier.

Placówka E.Leclerc na warszawskim Ursynowie jest kolejnym sklepem w Polsce, który został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe SES-imagotag przez Warpol.Info, a pierwszym sklepem z francuskiej grupy, który wdrożył nowoczesne etykiety drugiej generacji VUSION z ekranami e-ink do złudzenia przypominającymi papier. 📜

Nasz zespół poprowadził projekt uruchomienia etykiet od samego początku co wymagało:

  • rozbudowy infrastruktury sieciowej klienta,
  • zaprojektowania i wykonania sieci WIFI na potrzeby obsługi etykiet elektronicznych,
  • opracowania mechanizmu wymiany danych oraz zbudowanie niezbędnych interfejsów.

E.Leclerc to jedna z najpopularniejszych sieci spożywczo-przemysłowych, z której chętnie korzystają konsumenci i działa nieprzerwanie na polskim rynku od 1995 roku.
Pierwszym sklepem sieci E.Leclerc w Polsce był właśnie ten, w którym postanowiono wdrożyć elektroniczne etykiety.🛒

Punkt handlowy w KEN CENTER został wyposażony w blisko 60 tysięcy etykiet elektronicznych, dostosowanych do oczekiwań i specyfiki hipermarketu.
Bardzo szeroka oferta produktów i duże ich zagęszczenie wymagało zastosowania możliwe kompaktowych etykiet, które jednocześnie pozwolą zawrzeć wszystkie kluczowe informacje dla klientów oraz tych wymaganych obowiązującymi przepisami.

Etykiety VUSION zastosowane w placówce Ursynów pozwalają na zaprojektowanie optymalnych wzorów etykiet cenowych z wykorzystaniem trzech kolorów elektronicznego „tuszu” – biały, czarny i czerwony. ⚪ ⚫ 🔴
Przy wsparciu ekspertów WarPol.Info zostały opracowane wzory, pozwalające umieścić wszelkie niezbędne informacje, w tym te związane z Dyrektywą Omnibus. ✔

Automatyczna aktualizacja cen znacząco odciąża pracowników sklepu, a klientom daje gwarancję zawsze precyzyjnej i właściwie wyeksponowanej ceny. 🏷
Dzięki nowoczesnej technologii wiodącego producenta etykiet, infrastruktury oraz oprogramowania do ich zarządzania VUSION Cloud, etykiety mogą pracować bez konieczności wymiany nawet przez 15 lat.

image00058.jpeg

image00061.jpeg

image00040.jpeg

image00068.jpeg

null

Relacja z Targów NRF 2023 w Nowym Jorku

Zainspirowani i zmotywowani do dalszych działań powróciliśmy z targów NRF 2023 w Nowym Jorku. Było to niesamowite przeżycie i ogromne przedsięwzięcie.

null

Relacja z targów Retail Show 2023

Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow to coroczna, największa impreza o charakterze b2b dla sektora retail w Polsce.

null

Wdrożenie elektronicznych etykiet w E.leclerc w Warszawie

Placówka E.Leclerc na warszawskim Ursynowie jest kolejnym sklepem w Polsce, który został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe SES-imagotag przez Warpol.Info, a pierwszym sklepem z francuskiej grupy, który wdrożył nowoczesne etykiety drugiej generacji VUSION z ekranami e-ink do złudzenia przypominającymi papier.