null

Etykiety elektroniczne. W jaki sposób zwiększają zaangażowanie kupujących?

Sklepy stacjonarne są bogatym źródłem kontaktów i interakcji z klientami. Każda z tych możliwości musi być w pełni wykorzystana w sklepie by pomóc detalistom we wdrażaniu proaktywnego, wielokanałowego zarządzania relacjami z klientami. Ponad 80% sprzedaży detalicznej na całym świecie nadal odbywa się w sklepach stacjonarnych.

Dlatego też, chociaż ruch w sklepach stopniowo spada, nadal stanowi on ogromny atut dla detalistów, jeśli chodzi o łączenie i lepsze zrozumienie konsumentów. Jednak ten atut jest obecnie bardzo niewykorzystany: konsumenci wchodzący do sklepów są rzadko identyfikowani (chyba że dokonają zakupu i okażą kartę stałego klienta). Ponadto nie są rejestrowane żadne informacje o tym, czego szukają w sklepie, jaką kategorię lub przy jakim produkcie się zatrzymali, ale nie kupili. Ta informacja jest kluczowa. Wszyscy sprzedawcy detaliczni muszą przekształcić swoje sklepy fizyczne w połączone środowiska interaktywne, aby lepiej poznawać, informować i obsługiwać swoich klientów.

Kupujący chodząc do sklepów, odwiedzają odpowiednią stronę internetową lub korzystają z aplikacji mobilnej nawet przy tym samym zakupie. Elektroniczne etykiety mogą również zawierać popularne sieciowe recenzje i oceny, a także nadążać za coraz częstszymi zmianami cen. Niektóre produkty będą lepiej radzić sobie z faktycznymi fragmentami recenzji umieszczonymi na etykietach, podczas gdy inne wymagają wskaźników dostępności, wzmianek prawnych itp. Suma tych próśb wpłynie na rozmiar etykiety. SES-imagotag VUSION oferuje najszerszy zakres rozmiarów etykiet, aby wspierać te cele.

Engage Rails: stworzy obraz dynamizmu i jakości, z korzyścią dla całego sklepu.

Dzięki możliwości optymalizacji elektronicznych cenówek w celu zmaksymalizowania informacji przekazywanych klientom, sprzedawcy detaliczni mogą przekształcić swoje sklepy stacjonarne w środowiska interaktywne, aby lepiej służyć swoim klientom.

Etykiety elektroniczne

SES-imagotag_VUSION_modularity.jpg