null

Elektroniczne etykiety cenowe – co wpływa na ich cenę?

Elektroniczne etykiety od kilku lat wdrażane są w sieciach handlowych na całym świecie. W Polsce dotychczas etykiety elektroniczne zostały wdrożone w sklepach Selgros, Lidl, E.leclerc czy Żabka. Zainteresowanie tymi rozwiązaniami ciągle rośnie.

Elektroniczne etykiety od kilku lat wdrażane są w sieciach handlowych na całym świecie. W Polsce dotychczas etykiety elektroniczne zostały wdrożone w sklepach Selgros, Lidl, E.leclerc czy Żabka. Zainteresowanie tymi rozwiązaniami ciągle rośnie.

Ekspansja etykiet cenowych wydarza się powoli, głównie ze względu na koszt elektronicznych cenówek oraz koszty związane z wdrożeniem ich w placówkach. By wyjść naprzeciw klientowi producenci i dystrybutorzy dają możliwość częściowej instalacji etykiet w sklepie lub odpłatnego pilotażowego wdrożenia (pilota).

 

Co wpływa na cenę elektronicznych etykiet cenowych?

Na cenę etykiet elektronicznych składa się kilka czynników takich jak m.in. zużycie energii, zabezpieczenia antykradzieżowe, odporność na temperatury, rozmiar, liczba kolorów.

Lider wśród producentów elektronicznych cenówek - firma SES-imagotag wyposażyła swoje etykiety w technologię niskiego zużycia energii. Żywotność baterii wynosi 13 lat. Dodatkowo elektroniczne ceny SES posiadają zabezpieczenie antykradzieżowe Easy Lock zapewniające bezpieczne użytkowanie w sklepie. Cenówki stosować można w temperaturze od -25°C do +40°C. Rozwiązanie jest wodoodporne, co umożliwia użytkowanie także w regałach chłodniczych i mrożonych.

 

Jakie zalety mają elektroniczne etykiety cenowe?

Etykiety elektroniczne odciążają pracowników od czasochłonnej ręcznej wymiany cen. Pozwalają na dynamiczne wprowadzanie zmian w informacji o produkcie przez co umożliwiają łatwiejsze zarządzanie cenami, promocjami lub wyprzedażami.

Elektroniczne cenówki znacznie zmniejszają koszty eksploatacyjne, takie jak: koszty papieru. Zmniejszając zużycie papieru w przedsiębiorstwie redukujemy jednocześnie ślad węglowy przedsiębiorstwa. Co sprawia, że jest to rozwiązanie wspierające środowisko.

Świadomi klienci decydują się na implementacje elektronicznych cenówek w ich sklepach, bo nie postrzegają ich jako wydatek, a inwestycję.

 

Korzyści użytkowania etykiet elektronicznych:

  • Znaczne zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych przedsiębiorstwa.
  • Elektroniczne etykiety od SES-imagotag dbają o nowoczesny wygląd, ale i ekologię. Zachęca to klientów do zakupu oraz buduje wizerunek innowacyjnej, idącej z duchem czasu marki.
  • Elektroniczne etykiety pozwalają łatwo zaplanować promocje czy wyprzedaże, przy minimalnym nakładzie pracy.
  • Aktualizacja cen automatycznie zachodzi w całym systemie sklepowym, magazynach oraz raportach sprzedażowych. Odciąża to pracowników oraz oszczędza czas, który mogą poświęcić na inne pracy tak jak: wykładanie towaru, obsługa klientów.
  • Elektroniczne cenówki są trwalsze niż papier. Nie trzeba ich wymieniać na nowe przy każdej zmianie ceny, co przekłada się na duże oszczędności. Etykiety elektroniczne łatwo się czyści, a informacje nie blakną i nie wycierają się.

Chcesz dowiedzieć się więcej o elektronicznych etykietach cenowych SES-imagotag, zajrzyj na stronę

Etykiety elektroniczne

lub skontaktuj się z naszym ekspertem

Kontakt