null

Historia drogi zawodowej prezesa Warpol.Info

Serce i biznes w dzisiejszym świecie jest postrzegane jako antagonizująca sprzeczność. Dla wielu osób niezrozumiałe jest, a nawet niemożliwe, aby kierować się sercem oraz służyć pomocą w świecie ogólnie panującego pieniądza i zysku. Natomiast ja zawsze chciałem inaczej…

„Serce i biznes w dzisiejszym świecie jest postrzegane jako antagonizująca sprzeczność.
Dla wielu osób niezrozumiałe jest, a nawet niemożliwe, aby kierować się sercem oraz służyć pomocą w świecie ogólnie panującego pieniądza i zysku.
Natomiast ja zawsze chciałem inaczej…

Na początku swojej drogi pracowałem przez wiele lat w jednej z większych korporacji na świecie. Cieszyło mnie działanie pod powszechnie znanym szyldem. Imponowały wysokie, przeszklone wieżowce, ciągnące się korytarze, menadżerowie w drogich garniturach...
 
W trakcie mojej pracy moim bezpośrednim przełożonym był człowiek z dużym dystansem do świata, ze zrozumieniem drugiego człowieka, obdarzający pracowników zaufaniem i swobodą działania. Pozwoliło mi to zrealizować kilka nieszablonowych (a nawet niemożliwych) projektów. To on zaszczepił we mnie ludzkie podejście w biznesie, chociaż na początku tego w ogóle nie rozumiałem.
 
Z biegiem lat zmieniali się moi menadżerowie, wymagania, formalności i odgórne wytyczne. Zaczęło mnie ograniczać działanie w sztywnych ramach. Obowiązujące tam formy „podcinały skrzydła” i powstrzymywały przez stworzeniem czegoś inaczej, lepiej ….
 
Był to główny powód, dlaczego postanowiłem wtedy otworzyć swój biznes.
 
Od początku istnienia mojej działalności kierowałem się intuicyjną i swoja prawdą. Budowałem go latami na własnych zasadach, zatrudniając ludzi podzielających moją wizję.
 
Hasło mojej firmy WarPol.Info „Z sercem dla Twojego handlu” oddaje charakter mojej osoby i mojej pracy.
 
Kryje się pod nim m.in. umiejętność „wejścia w buty drugiej osoby” (popatrzenie na problem z perspektywy Klienta uzmysławia nam inne wyzwania niż zakładalibyśmy), słuchanie ich potrzeb, służenie i pomaganie partnerom biznesowym.  
 
Wartości, jakimi się kieruje to uczuciowość oraz rzetelność. Ktoś powie: „Banał”. Tak, ale ta postawa przynosi zaufanie naszych klientów, co przekłada się na długoterminowe współprace oraz wzajemny szacunek. Angażując się na 110%, oddajemy cząstkę siebie innym.
 
Wbrew wszystkim założeniom tworzenie biznesu z sercem jest możliwe. Sprawia, że biznes staje się prawdziwy, szczery, w tym momencie coś się rodzi - zaufanie. Relacje oparte na takim partnerstwie przynoszą obopólne korzyści, a klasyczna matematyka przestaje działać. Otwiera się hiperprzestrzeń.


Zmiana podejścia z typowo biznesowego na ludzkie sprawia, że nasi klienci czują się zrozumiani i odwdzięczają się tym samym.
Bo przecież za każdym biznesem stoją ludzie…”

Michał Nowicki, Prezes Warpol.Info