Inteligentny wózer zakupowy

Jak wyglądają wózki sklepowe przyszłości?

Jest to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia klientom szybkie, a przede wszystkim wygodne zakupy. Jak wyglądają zakupy z wózkiem elektronicznym krok po kroku?

Jak wyglądają wózki sklepowe przyszłości?

Coraz więcej technologii trafia do naszych supermarketów. Jesteśmy już zaznajomieni już z kasami samoobsługowymi, elektronicznymi etykietami na półkach i wirtualnymi przewodnikami w wielu sklepach. Ale doświadczenie klienta zwykle nie zaczyna się na półce czy w kasie, ale dużo wcześniej – w koszyku.

Branża wychodzi o krok do przodu tworząc inteligentne wózki sklepowe.

Jest to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia klientom szybkie, a przede wszystkim wygodne zakupy.

Jak wyglądają zakupy z wózkiem elektronicznym krok po kroku?

  1. Wchodzisz do sklepu
  2. Bierzesz wózek
  3. Skanujesz produkty
  4. Wkładasz je do wózka
  5. Płacisz za zakupy
  6. Wychodzisz ze sklepu

Wózek wyposażony jest w: 

skaner kodów kreskowych, ekran dotykowy, system wagowy, system wizyjny.

 

Korzyści wózka elektronicznego dla klienta:

  • klient może zrobić dużo większe zakupy, niż w tradycyjnych kasach samoobsługowych
  • klient nie musi wyciągać przedmiotów z wózka do momentu wyjścia ze sklepu
  • możliwość wygodnej płatności poprzez interfejs wózka
  • wózek wyposażony system wagowy
  • szybkie zakupy = szczęśliwy klient

Podsumowując inteligentne wózki zakupowe umożliwiają poprawę satysfakcji klienta i doświadczenia zakupowego we własnym sklepie, połączenie wielu procesów w jednym urządzeniu i nie tylko zaoszczędzenie czasu ale także pieniądze w perspektywie średnioterminowej.

Od tego roku możecie znaleźć inteligentne wózki zakupowe w ofercie Warpol.Info.

Zapraszamy do kontaktu po więcej szczegółów.

null

Z jakimi zmianami w prawie konsumenckim musi się zmierzyć branża handlowa? O nowym rozporządzeniu Omnibus.

Zgodnie z planowanym rozporządzeniem (która miała wejść w życie 28 maja br.) jednym z obowiązków właścicieli sklepów stacjonarnych będzie posiadanie dwóch etykiet cenowych do jednego produktu, który podlega promocji. Na jednej: najniższa cena występująca w przeszłości, na drugiej aktualna cena produktu. Ma to zapobiec stosowaniu „sztucznych obniżek”.

null

Elektroniczne etykiety cenowe – co wpływa na ich cenę?

Elektroniczne etykiety od kilku lat wdrażane są w sieciach handlowych na całym świecie. W Polsce dotychczas Etykiety elektroniczne zostały wdrożone w sklepach Selgros, Lidl, E.leclerc czy Żabka. Zainteresowanie tymi rozwiązaniami ciągle rośnie.

null

Wielkie wdrożenie Scan&Go w sieci Auchan

Właśnie ruszyło wdrożenie naszego nowego projektu w kooperacji z Toshiba o nazwie Scan&Go w sieci sklepów Auchan Retail Polska