null

Z jakimi zmianami w prawie konsumenckim musi się zmierzyć branża handlowa? O nowym rozporządzeniu Omnibus.

Zgodnie z planowanym rozporządzeniem (która miała wejść w życie 28 maja br.) jednym z obowiązków właścicieli sklepów stacjonarnych będzie posiadanie dwóch etykiet cenowych do jednego produktu, który podlega promocji. Na jednej: najniższa cena występująca w przeszłości, na drugiej aktualna cena produktu. Ma to zapobiec stosowaniu „sztucznych obniżek”.

Z jakimi zmianami w prawie konsumenckim musi się zmierzyć branża handlowa?  O nowym rozporządzeniu Omnibus.

Zgodnie z planowanym rozporządzeniem (która miała wejść w życie 28 maja br.) jednym z obowiązków właścicieli sklepów stacjonarnych będzie posiadanie dwóch etykiet cenowych do jednego produktu, który podlega promocji. Na jednej: najniższa cena występująca w przeszłości, na drugiej aktualna cena produktu. Ma to zapobiec stosowaniu „sztucznych obniżek”.

Dla konsumentów zmiany są niezaprzeczalnie korzystne. Jednocześnie dla przedsiębiorców wiążą się wieloma z wyzwaniami, jak np.

  • dwukrotnie wyższe koszty poniesione za papier oraz wydruk etykiet,
  • bardzo czasochłonna wymiana papierowych etykiet
  • dostępność pracowników sklepu, którzy mają wymieniać etykiety w odpowiednim czasie

Jakie są dostępne rozwiązania?

A co jeśli wszystkie etykiety w sklepie stacjonarnym moglibyśmy zmienić z dowolnego miejsca na świecie za pomocą jednego kliknięcia?

Z pomocą przychodzi tutaj sprzedawcom narzędzie w postaci etykiet elektronicznych.
Rozwiązanie to umożliwia sprawne zarządzanie polityką cenową oraz informacjami o produkcie. Eliminuje występowanie rozbieżności pomiędzy informacjami dotyczącymi produktu zawartymi na etykiecie, a bazą danych w systemie kasowym.

Jak działa etykieta elektroniczna?

System oparty jest na dwukierunkowym protokole komunikacji, całkowicie eliminując interferencje z sieciami WiFi. Zaawansowana technologia wykorzystuje formę papieru elektronicznego pełniącego funkcję wyświetlacza, który pobiera energię tylko przy zmianach obrazów. Oprócz podstawowych informacji, istnieje możliwość wprowadzenia praktycznie dowolnych elementów graficznych (takich jak: kod kreskowy, logo sklepu, wizerunek produktu) lub krótkich modułów tekstowych (krótkich haseł reklamowych, opisów, czy standardowych informacji).

Inteligentny wózer zakupowy

Jak wyglądają wózki sklepowe przyszłości?

Jest to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia klientom szybkie, a przede wszystkim wygodne zakupy. Jak wyglądają zakupy z wózkiem elektronicznym krok po kroku?

null

Relacja z Targów Retail Show 2022

Retail Show to od wielu lat miejsce skupiające całą branżę związaną z handlem detalicznym. W jednym miejscu spotykają się firmy z Polski i ze świata.

null

Certyfikat audytu cyberbezpieczeństwa

W ostatnim czasie nasza firma była poddana szczegółowym testom podatności infrastruktury informatycznej na zagrożenia zewnętrzne.