case study icon

CASE STUDY Auchan

Człowiek na szczycie góry

Wyzwania

W 2016 roku firma Auchan poszukiwała nowej generacji kas samoobsługowych Toshiba, które polepszą doświadczenia klienta w procesie zakupowym oraz wpiszą się w specyfikę hipermarketów i supermarketów.

Dyrektor IT w firmie Auchan poszukiwał firmy, która między innymi:

  • dostarczy i zaimplementuje kasy samoobsługowe na obszarze całej Polski
  • będzie świadczyć ogólnopolski serwis
Żarówka

Rozwiązania

Pierwsza pilotażowa instalacja obejmowała 6 kas samoobsługowych, która została wykonana była w grudniu 2016 roku w Centrum Handlowym Manufaktura w Łodzi. Do końca tego roku uruchomiliśmy w sumie 24 urządzenia w 3 placówkach w klienta. W związku z zmieniającymi się standardami Auchan, spółka WarPol.Info rozpoczęła sukcesywnie implementować kasy samoobsługowe w sklepach w całej Polsce.

Do zadań WarPol.Info należało m.in.:

  • instalacja kas samoobsługowych, 
  • wdrożenie oprogramowania kas samoobsługowych i przebudowa placówek
  • usługi serwisowe na terenie całej Polski,
  • utrzymanie sklepów.

Podczas trwającej współpracy sklepy Auchan przechodziły również liczne modernizacje, które miały za zadanie unowocześnić infrastrukturę sklepową.

null
Dokument

Rezultaty

Przez okres 7 lat, do dnia dzisiejszego zaimplementowaliśmy liczbę ponad 1200 kas samoobsługowych w przeszło 100 sklepach w całej Polsce. Trwająca od 2005 roku współpraca z supermarketem Auchan ma widoczne rezultaty:

  • sprawniejsza praca sklepu
  • implementacja ponad 1200 kas samoobsługowych w sklepach
  • standaryzacja serwisowych działań na terenie całej Polski (brak podwykonawców)
  • możliwość szybkiej modernizacji supermarketów
  • niezmienna, kompleksowa opieka serwisowa 24h

Sieć sklepów Auchan posiada około 70 hipermarketów i 32 supermarketów na terenie Polski, znajdując się w czołówce najlepszych supermarketów na całym świecie.

Usługi i rozwiązania dostarczone przez WarPol.Info pozwoliły zespołowi Auchan na;

  • uporządkowanie i przyspieszenie pracy sklepu
  • podniesienie komfortu pracy personelu i klientów
  • wzrost zadowolenia klientów z przebiegu transakcji w punktach sprzedaży

Chcesz dowiedzieć się więcej? 
Skontaktuj się z nami.

Więcej