case study icon

CASE STUDY Subway

Człowiek na szczycie góry

Wyzwania

W 2020 roku w związku z rozbudową oraz modernizacją sieci restauracji Subway, Field Consultant - Wojciech Fiedorek poszukiwał firmy, która:

  • dostarczy oraz zaimplementuje drukarki fiskalne do części restauracji
  • podejmie się serwisu posiadając odziały w całej Polsce

Subway poszukiwał urządzeń, które będą:

  • bezawaryjne i proste w obsłudze
  • w cenie miarodajnej do jakości oferowanego sprzętu
  • ujednolicą infrastrukturę informatyczną
  • dystrybuowane przez dostawcę o wieloletnim doświadczeniu w branży handlu detalicznego
Żarówka

Rozwiązania

W wyniku wygranego przetargu firma WarPol.Info dostarczyła kilkadziesiąt drukarek fiskalnych, które zostały zintegrowane ze środowiskiem klienta. Po udanym projekcie grupa Subway postanowiła powierzyć większość prac serwisowych w restauracjach swoich franczyzobiorców na terenie całego kraju.

null
Dokument

Rezultaty

Subway jest obecnie jedną z największych sieci QSR na świecie. Posiada około 170 restauracji w Polsce

Rezultatem zaimplementowanych rozwiązań jest:

  • podniesienie komfortu pracy
  • sprawniejsza obsługa klientów sklepu
  • ujednolicenie struktury prac serwisowych
  • brak zgłoszeń o awaryjnym działaniu urządzeń

Chcesz dowiedzieć się więcej? 
Skontaktuj się z nami.

Więcej