CASE STUDY Subway
Wyzwania
W 2020 roku w związku z rozbudową oraz modernizacją sieci restauracji Subway, Field Consultant - Wojciech Fiedorek poszukiwał firmy, która:
- dostarczy oraz zaimplementuje drukarki fiskalne do części restauracji
- podejmie się serwisu posiadając odziały w całej Polsce
Subway poszukiwał urządzeń, które będą:
- bezawaryjne i proste w obsłudze
- w cenie miarodajnej do jakości oferowanego sprzętu
- ujednolicą infrastrukturę informatyczną
- dystrybuowane przez dostawcę o wieloletnim doświadczeniu w branży handlu detalicznego
Rozwiązania
W wyniku wygranego przetargu firma WarPol.Info dostarczyła kilkadziesiąt drukarek fiskalnych, które zostały zintegrowane ze środowiskiem klienta. Po udanym projekcie grupa Subway postanowiła powierzyć większość prac serwisowych w restauracjach swoich franczyzobiorców na terenie całego kraju.
Rezultaty
Subway jest obecnie jedną z największych sieci QSR na świecie. Posiada około 170 restauracji w Polsce
Rezultatem zaimplementowanych rozwiązań jest:
- podniesienie komfortu pracy
- sprawniejsza obsługa klientów sklepu
- ujednolicenie struktury prac serwisowych
- brak zgłoszeń o awaryjnym działaniu urządzeń
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami.